Doprava a platba
INFORMACE O DOPRAVĚ
Cena dopravy
Pro zásilky do 2.000 Kč posílané prostřednictvím Zásilkovny - výdejní místo/Z point 59 Kč, Zásilkovna - doručení na adresu je cena dopravy 79 Kč, PPL 119 Kč. Dobírka je za 39Kč.
Doprava zdarma
Pokud objednáte zboží v hodnotě nad 2000 Kč vč. DPH je doprava zdarma pro všechny přepravce.
PPL nabízí přepravu balíků do váhy 50 kg. Rozvoz zboží probíhá každý všední den od 8:00 do 18:00. V den doručení Vás bude kurýr informovat pomocí SMS zprávy o přibližném čase doručení (s 3 hodinovým rozmezím). Pokud by se Vám doručení v daný den nehodilo, můžete ho posunout podle pokynů v SMS až o 3 pracovní dny.
Zásilkovna je síť výdejních míst s více než 600 pobočkami na území celé České Republiky. Zásilku Vám doručí kurýr na Vámi vybrané výdejní místo, kde si balíček můžete osobně vyzvednout.
Náš TIP :
Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese https://www.ppl.cz/co-jsou-vydejni-mista
Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Kdy bude zboží expedováno?
Pokud máme zboží skladem, odesíláme objednávky v nejkratším možném termínu. U objednávek přijatých do 12:00 odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 12:00 expedujeme většinou následující pracovní den.
Problémy s doručením a jak je řešit?
Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit.
Jak postupovat v případě poškození zásilky?
Pokud Vám kurýr či pošťák přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve Vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.
Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.
V případě omezené kapacity dopravce lze změnit dopravu ohlášením.
Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na čísle +420 773 007 891.
Možnosti platby
Dobírkou
Jedná se o nejjednodušší, nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Zboží zaplatíte přímo dopravci při převzetí zboží. Podle způsobu dopravy si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti (PPL) nebo platební kartou (PPL).
Převodem
Zboží zaplatíte převodem na náš účet u FIO BANKY a.s. Dodání zboží se v tomto případě může prodloužit o dobu potřebnou pro zpracování platby. Stálým a velkoobchodním zákazníkům s podepsanou smlouvou nabízíme možnost platby na fakturu s dohodnutou splatností.
Čísla účtu - 2402829785/2010 FIO BANKA a.s.